Blueberry


Filmy związane z tematyką forum.

Moderator: Kapelusznik

Avatar użytkownika

Dżabersmok
Dżabersmok

Posty: 1291

Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 5:31 pm

Lokalizacja: Bory Tucholskie

Post Pt sie 22, 2008 4:39 pm

Blueberry

Ciekawy film warty obejrzenia. Utrzymany w konwencji westernu film o inicjacji i konfrontacji z Cieniem. Do tego bardzo dobrze zrobione wizje. Film jest przepełniony symbolami. Oglądałem go trzy razy, za każdym razem można obejrzeć go z innego punktu widzenia. Za pierwszym razem widziałem w nim historię człowieka, który musi zmierzyć się z własnymi lękami, ale miałem wtedy kiepski dzień. :P Dopiero za drugim razem zobaczyłem w filmie drugie dno.

Link do fragmentu filmu:
http://pl.youtube.com/watch?v=736NKsK86Uk&feature=related

Obrazek
...............Obrazek.................
„Wszystkie rzeczy pojawiają się w określonej kolejności czy też, inaczej mówiąc, płyną strumieniem. Zdając sobie z tego sprawę, wiemy, w jaki sposób przerwać procesy negatywne, a inicjować i wspierać pozytywne.” Tenzin Wangyal Rinpocze
Avatar użytkownika

Dżabersmok
Dżabersmok

Posty: 1291

Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 5:31 pm

Lokalizacja: Bory Tucholskie

Post Cz sie 28, 2008 6:40 pm

...............Obrazek.................
„Wszystkie rzeczy pojawiają się w określonej kolejności czy też, inaczej mówiąc, płyną strumieniem. Zdając sobie z tego sprawę, wiemy, w jaki sposób przerwać procesy negatywne, a inicjować i wspierać pozytywne.” Tenzin Wangyal Rinpocze
Avatar użytkownika

Marcowy Zając
Marcowy Zając

Posty: 421

Dołączył(a): So gru 15, 2007 3:08 am

Lokalizacja: z Pogranicza

Post Cz sie 28, 2008 6:42 pm

Re: Blueberry

Dreamcatcher napisał(a):Link do fragmentu filmu:
http://pl.youtube.com/watch?v=736NKsK86Uk&feature=related

O, dopiero teraz zerknelam na ten link i okazalo sie, ze juz go jakis czas temu ogladalam. Trafilam na niego podczas poszukiwan materialow na temat Ayahuaski. Tym wieksza mam teraz ochote obejrzec ten film. Dzieki Dream ;)
Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dared to dream before /Edgar Allan Poe/

Post Cz sie 28, 2008 7:02 pm

ha! dzięki - już ssę ;)
Avatar użytkownika

Dżabersmok
Dżabersmok

Posty: 1291

Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 5:31 pm

Lokalizacja: Bory Tucholskie

Post Pt wrz 19, 2008 12:46 am

Lilith napisał(a):O, dopiero teraz zerknelam na ten link i okazalo sie, ze juz go jakis czas temu ogladalam.

No, raczej trudno go znaleźć na sieci. Ja znalazłem, tylko jedno źródło, a szkoda, bo film dużo mówi. No ale nie gra w nim Bradd Pitt ani Julia Roberts, więc nie ma się co dziwić, że nie jest tak superpopularny. :P
...............Obrazek.................
„Wszystkie rzeczy pojawiają się w określonej kolejności czy też, inaczej mówiąc, płyną strumieniem. Zdając sobie z tego sprawę, wiemy, w jaki sposób przerwać procesy negatywne, a inicjować i wspierać pozytywne.” Tenzin Wangyal Rinpocze

Post Wt wrz 23, 2008 9:34 pm

Ha! Wreszcie obejrzałam :) Min. świetnie i prawdziwie pokazane wizje (dla mnie za krótkie w sumie) - ktos tam musiał naprawdę mieć konkretne doświadczenia z twórców tego filmu;)
Avatar użytkownika

Mecenas Sztuki
Mecenas Sztuki

Posty: 946

Dołączył(a): Pt kwi 18, 2008 1:42 pm

Lokalizacja: z Gór

Post Wt wrz 23, 2008 9:58 pm

Niezly film, mozna wiele sie nauczyc.
Każdy jest, kowalem własnego losu

Post Cz gru 24, 2009 3:32 pm

Obejrzałem Blueberry/Renegade zupełnie niedawno choć wcześniej znałem migawki z you tube nawet nie wiedząc, że chodzi o ten film. Znajoma twierdziła, że chodzi o wizje po zażyciu ayahuasca, dopiero obejrzawszy film można się przekonać że w jaskini rośnie pejotl.

Powrót do VIDEOTEKA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


cron



Śnienie - rozwój - warsztaty

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Time : 0.155s | 15 Queries | GZIP : Off