Moj totem

Duchy totemiczne, będące strażnikami, przewodnikami i opiekunami szamana. Nawiązywanie kontaktu, praca z nimi i indywidualne doświadczenia.

Moderator: Kapelusznik

Post Pt sty 18, 2008 5:16 pm

Moj totem

Pomyslalem, ze byc moze niektorzyz echca sie podzielic jakimis informacjami lub przezyciami na temat swojego stotemu/totemow. Temu ma sluzyc ten watek. Wiec zapraszam do dyskusji. :)

Pierwszym moim totemem jest zbik. Taki maly centkowany lesny kot, ktory umie sie dobrze ukryc, ale umie tez odgryzc komus nos. Poza tym z czasem, jakos zaman zdobylem takze totem kruka (bardzo go cenie za wiedze i to czego mnie nauczyl) , tak wiec cieszy mnie takze logo szamaniki.

A co z innymi czytelnikami naszego forum? ;)
Bdw ciekawi mnie czy ktos ma totem roslinny lub tez zwiazany z innymi duchami antury (np zywiolami).

Dżabersmok
Dżabersmok

Post So mar 01, 2008 2:02 am

Jak wspomniałem już w innym wątku, moim głównym, "życiowym" totemem jest kruk. Pracuję z nim od 15 lat bodajże, i jest mi z nim bardzo dobrze. Zabawne jest to, że kruk przejawia się w wielu moich cechach, których np wczesniej nie miałem (nie wiem jak ale czasem znajduję zgubione rzeczy, jakoś instynktownie wiem, gdzie są :P )
Poza tym mam dobry kontakt z wilkiem, a od jakiegoś czasu też z orłem.
Totemy pająka i węża pomagają mi też w pracy szamańskiej.
Kilka lat temu (chyba 7) pojawiła się też czarna pantera, ale dawno nie miałem z nią kontaktu, choć wciąż jest gdzieś tam obecna.

Ent

Post Śr mar 12, 2008 10:13 pm

Cóż, nie będę oryginalny, moim totemem jest kruk( to taki popularny totem na naszych ziemiach?), ale i dzik jest mi nieobcy (a przynajmniej przestaje ;) ). Co prawda związek z nim mam dopiero od kilku miesięcy, ale odczuwam to bardzo pozytywnie, w dużej mierze pomaga mi w pracy, zaś ostatnio poświęciłem mu talizman :) Z dzikiem niestety dopiero się oswajam, nie przychodzi to zbyt łątwo, ale nie ma nic za darmo ;)

Post Śr mar 12, 2008 11:21 pm