tatoo z runami ?


Medytacje z runami. Wasze pomysły, ciekawe techniki, doświadczenia. Praktyczne wskazówki.

Moderator: Kapelusznik

Post N maja 17, 2009 3:51 am

tatoo z runami ?

witam bo to moj pierwszy post tutaj
wiem ze to co planuje mozna roznie zrozumiec a pisze bo niemam wiedzy i swiadomosci odnosnie tego co chce zrobic, zawsze jakos lubilem runy traktowalem czasem jako amulet ktory rysowalem na sobie i w koncu wpadlem na to ze chcialbym zrobic tatuaz z spirala otoczona calym alfabetem run na plecach. ale ktos mi powiedzial ze niewiem co robie i ze to moze miec zly skutek, bo to taki amulet ktorego juz nie sciagne i nie zgubie ... no ale po co sciagac amulet ktory przynosi tylko pozytywne efekty?. Od czasu kiedy zobaczylem runy jakos mnie przyciagaly.
chcialbym tez zapytac o spirale bo w google wyczytalem ze lewoskretna odprowadza z nasz negatywne energie a prawoskretna sciaga, znow na innej stronie pisalo cos o sloncu i roslinach, no i tez pomotanie.

znalazlem ta strone i .. mysle ze bede mial zaufanie do tego co ktos napisze, jesli ktos zechce wyjasnic mi te dwie rzeczy.
Avatar użytkownika

Mecenas Sztuki
Mecenas Sztuki

Posty: 946

Dołączył(a): Pt kwi 18, 2008 1:42 pm

Lokalizacja: z Gór

Post N maja 17, 2009 11:56 am

Witam na forum i zapraszam do działu opowiedz o sobie. Jeżeli nosisz daną runę za długo to może zacząć ona wywoływać negatywne efekty. Ze wszystkim jest podobnie. Niczego nie można przyjmować za dużo, bo zaszkodzi. Jeżeli chodzi o cały futhark to nie wiem zbytnio jakie miałoby konsekwencję bezustanne noszenie go na plecach. Zdam się tutaj na wiedzę osób bardziej doświadczonych.
Każdy jest, kowalem własnego losu

Post N maja 24, 2009 10:20 pm

no nic dzienki za posta, temat widze do usuniecia
Avatar użytkownika

Kot z Cheshire
Kot z Cheshire

Posty: 51

Dołączył(a): N cze 19, 2011 7:24 pm

Lokalizacja: Wrocław

Post So lip 02, 2011 3:39 am

Re: tatoo z runami ?

O, dołączam się do pytania i będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

Parę tatuaży runicznych:
1
2
3
4
"A może... świat to wieczny mord?
Marzenia swe maluje krwią? "
Avatar użytkownika

Muchomorzysko
Muchomorzysko

Posty: 331

Dołączył(a): Pn paź 25, 2010 10:19 pm

Lokalizacja: Zielone płuca Polski

Post So lip 02, 2011 1:02 pm

Re: tatoo z runami ?

Nr 2 jest ciekawy ;>. Trójka też zajebista choć lekka przesada moim zdaniem ^^
Stare Bóstwa podobno śpią...
Avatar użytkownika

Szalony Kapelusznik
Szalony Kapelusznik

Posty: 754

Dołączył(a): So gru 05, 2009 11:17 am

Pochwały: 1

Post Cz lip 14, 2011 4:50 pm

Re: tatoo z runami ?

Tatoo fajna rzecz ale można sobie tym namieszać ze hej. Ale jak ktoś lubi sporty ekstremalne to ok, niech sie bawi w runiczne tatuaże i amulety. Runa Jera jedna jest właściwa druga jej przeciwieństwem.
Runy to nie zabawa. Jak się o nich wie zbyt mało można sobie zrobić kuku. Ot chocby tak popularna tarcza algizowa. Swietnie działa, szkoda, że nikt nie mow jakim kosztem. Ale wtedy pewnie by się tak dobrze nie sprzedawała na koszulkach, breloczkach i wisiorkach.
Gdziekolwiek bym nie dotarła, będę zawsze we właściwym miejscu i czasie przeznaczonym.

http://www.ezodar.blogspot.com/
http://www.ezodar.pl

Alicja
Alicja

Posty: 4

Dołączył(a): Pt lip 05, 2013 1:20 pm

Lokalizacja: łorsoł

Post Cz sie 22, 2013 4:49 pm

Re: tatoo z runami ?

Wydaje mi się, że cały alfabet to zdecydowana przesada. Pytanie czy runiczny tatuaż z jednym symbolem to wystarczająco dobre rozwiązanie. Spotkałam się z tym, że niektórzy noszą przy sobie daną runę, ale nigdy z tym, że sobie ja tatuują.
Pozdrawiam serdecznie,

http://wrozbynaandrzejki.pl/
Avatar użytkownika

Szalony Kapelusznik
Szalony Kapelusznik

Posty: 754

Dołączył(a): So gru 05, 2009 11:17 am

Pochwały: 1

Post Cz sie 22, 2013 7:06 pm

Re: tatoo z runami ?

Niestety wielu ma takie tatuaże nawet ze skryptami runicznymi
Gdziekolwiek bym nie dotarła, będę zawsze we właściwym miejscu i czasie przeznaczonym.

http://www.ezodar.blogspot.com/
http://www.ezodar.pl

Powrót do PRAKTYKA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


cron



Śnienie - rozwój - warsztaty

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Time : 0.065s | 13 Queries | GZIP : Off