ZDJECIA

Dyskusje o praktykach szamańskich i neoszamańskich. Miejsce, gdzie można podzielić się własnymi doświadczeniami, lub zapytać o radę.

Moderator: Kapelusznik

Post Wt lut 08, 2011 11:50 am

ZDJECIA

Sluchajcie, jestem fotografem i pracuje nad materialem o wspolczesnych Szamanach.
chcialbym skontaktowac sie z osobami, ktore zgodzilyby sie wystapic na zdjeciu. Zaznaczam, ze nie jest to projekt komercyjny, raczej do szuflady. Robie to z ciekawosci i pasji. Czy ktos z Was pomoglby mi namierzyc osoby, z ktorymi moglbym skontaktowac sie, porozmawiac, poszukac, spotkac... bede bardzo wdzieczny. pozdrawiam, T.

Muchomorzysko
Muchomorzysko

Post Wt lut 08, 2011 7:56 pm

Re: ZDJECIA

jesteś fotografem i pracujesz nad projektem z przeznaczeniem do szuflady... dziwne...

Post Wt lut 08, 2011 11:40 pm

to moja pasja. chodzilo mi o to, ze te zdjecia nie ida do publikacji, nie dostaje za to kasy, nie jest to zlecenie od gazety, ani dokumentacja. robie to dla siebie. t.

Pan Gąsienica
Pan Gąsienica

Post Śr lut 09, 2011 3:12 pm

twinsen napisał(a):to moja pasja.

pasje popychają ludzi do robienia przedziwnych rzeczy za darmo ;)
trudno odnaleźć prawdziwego szamana, który będzie mówił o sobie "jestem szamanem, zrób mi fotę"
prerobione i już nie pyszne ego nie pozwoli mu na to
może poszukaj po szamańsku...
tkliwy nihilizm

Muchomorzysko
Muchomorzysko

Post Cz lut 10, 2011 12:56 am

Happiness napisał(a):trudno odnaleźć prawdziwego szamana, który będzie mówił o sobie "jestem szamanem, zrób mi fotę"

tak, jeżeli ktoś szamani tylko po to żeby ktoś inny zrobił mu fote to pojawia sie pytanie, czy to jest prawdziwy szaman. ale z drugiej strony są szamani, którzy robią swoje i nie mają nic przeciwko fotografowaniu. po prostu nie ma to dla nich znaczenia. są też tacy którzy powiedzą - zrób mi fotę, może dowiem się czegoś ciekawego z niej? wszystko jest dla ludzi i zależy od podejścia :).

Happiness napisał(a):prerobione i już nie pyszne ego nie pozwoli mu na to