Doświadczenia z podróży do światów: górnego, środkowego i dolnego.
Moderator: Kapelusznik
Żółwiciel
Strzygon napisał(a):Wspolczesnie nie docenia sie spoelcznie roli fantazji... Chyba ze w przemysle gier komputerowych. A szkoda...
Strzygon napisał(a): Jedyne co ja odroznia od projektowanych marzen, to otwarcie na to co pojawi sie w wizjach samo, bez anszego udzialu i wyczucie intuicyjne (dotyczace teog jaka jest prawdziwa natura miejsc czy istot napotkanych). That's all.
Żółwiciel
Sidhe napisał(a):Ale chyba nie tylko sama intuicja pozwala odróżnić przeżycia, że tak powiem "realne" od wygenerowanych przez mózg wyobrażeń podróży i marzeń z nią zwiazanych?
Sidhe napisał(a):Ale chyba nie tylko sama intuicja pozwala odróżnić przeżycia, że tak powiem "realne" od wygenerowanych przez mózg wyobrażeń podróży i marzeń z nią związanych?
Przyznam ze jeszcze jestem dość zielona w temacie podróży gdyż nie umiem jeszcze rozróżnić gdzie kończy sie wyobraźnia a zaczyna właściwa podróż. Podczas takiej podróży(?) wydaje mi się najpierw iż moje neurony zaczynają szybciej przewodzić bodźce, powstają przez to nowe skojarzenia i wtedy pojawiają się wizje (odbywa się to przy zachowanej świadomości). Moja intuicja nie rozpoznaje niestety prawdziwości tych doznań. Dlatego ze względów bezpieczeństwa nie próbowałam zapuszczać się wzdłuż Axis Mundi do innych światów. A może robię coś nie tak? Co o tym sądzicie?
Żółwiciel
Sidhe napisał(a): Jeszcze słówko odnośnie neuronów. Nocny Wyjcu, tak sobie myślę, iż mimo wszystko mają one swój udział w generowaniu i przetwarzaniu wizji lecz absolutnie nie podważa istnienia trzech światów i innych wymiarów ( astral, mentalny, fizyczny etc.). Uważam że neurony mogą stanowić rodzaj portalu dla duszy czy może raczej ciała astralnego w przechodzeniu do innych światów.
Muchomorzysko