Co się stało?

Miejsce na rozmowy w tematach nie występujących gdzie indziej na forum, ale mimo to pasujących do niego.

Moderator: Kapelusznik

Sal

Alicja
Alicja

Post Wt gru 18, 2012 2:26 am

Co się stało?

Jakiś czas temu zaczęłam przygodę z duchowością, medytacja wychodziła mi coraz lepiej, zaczęłam się bardziej skupiać, świadome śnienie także po kilku miesiącach zdarzało się znacznie częściej, doświadczałam podróży szamańskich (na razie jestem początkująca), szukałam zwierzęcia mocy, ale każde zwierzę, które spotkałam albo szło za mną i się płoszyło, albo od razu uciekało... I nagle coś się stało, zaczęłam się strasznie blokować nie wiem dlaczego, nie wiem jak to powiedzieć, ale zaczęłam podświadomie bać się jakby zostać sama ze sobą w ciszy, nawet najzwyczajniejsza próba medytacji kończy się niepowodzeniem, nie mogę się skupić w ogóle, albo od razu usypiam, jakbym się przed tym zaczęła bronić, chociaż wcześniej tak nie było. Czym to może być spowodowane? Może mieć na to wpływ fakt, że niedawno przeprowadziłam się do innego domu (w którym mieszkałam jako dziecko)? Co na to poradzić?
Jeśli może mieć na to wpływ, jak już wspominałam, zmiana miejsca zamieszkania to powiedzcie może da się jakoś oczyścić to miejsce, może to z nim jest coś nie tak, nie ze mną?
"Here are things known, and there are things unknown, and in between are the doors..."

Żółwiciel
Żółwiciel

Post Śr gru 19, 2012 11:08 pm

Re: Co się stało?

Świat jest wielowarstwowy - ma warstwę realną, duchową, oniryczną oraz wiele innych warstw, na których można funkcjonować. Te warstwy przenikają i dopełniają się.